Kobieta - kiełki

Artykuły - Kiełki (8)

  • Kiełki dla maluszka

    Kiełki dla maluszka

    Możesz nimi poczęstować już 10. miesięczne niemowlę. Wybór kiełków mamy całkiem spory.
  • Kiełki – idealne na wiosnę

    Kiełki – idealne na wiosnę

    Żeby dobrze odżywić ciało, musimy dbać o urozmaicanie jadłospisu. Są jednak i takie produkty, którymi możemy się objadać nawet codziennie i tylko na tym zyskamy. Utrwalmy tradycję dodawania kiełków do każdego posiłku, zwłaszcza na wiosnę, gdy organizm bardzo potrzebuje wzmocnienia systemu odpornościowego.
  • Kiełkujemy na wiosnę

    Kiełkujemy na wiosnę

    Kiełki są przykładem produktu kompletnego - zawierają wszystkie składniki odżywcze niezbędne dla prawidłowego rozwoju organizmu. Sprzyjają prawidłowemu rozwojowi flory bakteryjnej przewodu pokarmowego i poprawiają wchłanianie. Zależność jest banalnie oczywista: im lepsze wchłanianie, tym lepiej są odżywione komórki całego organizmu.
  • Moc kiełkujących nasion

    Moc kiełkujących nasion

    Nie od dziś wiadomo, że rośliny gromadzą w nasionach dobrodziejstwa, które później przekazują wyrastającym z nich dojrzałym owocom i warzywom. Zgromadzone wartości odżywcze z nasion nie są niestety łatwe do przyswojenia dla naszego organizmu. Chyba, że sięgniemy po nie, kiedy zaczną kiełkować.
  • Kiełki na zdrowie

    Kiełki na zdrowie

    Gdzie najlepiej kupować kiełki dla dziecka? Chciałabym zacząć je dawać córeczkom...
  • Kiełki pełne witamin

    Kiełki pełne witamin

    Stanowią prawdziwy "koncentrat" witamin, soli mineralnych, enzymów i białka - składników niezbędnych nie tylko rozwijającej się roślince, ale także... dzieciom.
  • Zalety kiełków

    Zalety kiełków

    Spożywanie ich zaleca się niemal każdemu, także dzieciom i osobom starszym. Ponadto mogą one stanowić smaczny dodatek prawie do wszystkiego - dań na ciepło, zimnych przekąsek, sałatek czy kanapek.
  • Zalety kiełków

    Zalety kiełków

    Spożywanie kiełków zaleca się niemal każdemu, także dzieciom i osobom starszym. Mogą one stanowić smaczny dodatek prawie do wszystkiego - dań na ciepło, zimnych przekąsek, sałatek czy kanapek.