kasza manna

Artykuły - Kasza manna (6)

  • Warzywa z manną

    Warzywa z manną

    Gdy maluszek skończy 6. miesięcy, podaj mu kaszkę z warzywami.
  • Manna z malinami

    Manna z malinami

    Po 10. miesiącu możesz zrobić swojemu dziecku kaszkę z malinami. Jest wyjątkowo lekkostrawna.
  • Kasza manna z bananami

    Kasza manna z bananami

    Po 7. miesiącu życia możesz podać swojemu dziecku kaszę mannę z bananami. Maluszek zapewne polubi słodki smak takiego deseru.
  • Kaszka manna z malinami

    Kaszka manna z malinami

    Po 10 miesiącu życia, możesz wprowadzić do diety malucha kaszę mannę. Gdy sezon na świeże maliny się skończy, możesz dodać do kaszy konfitury, albo starte jabłko i szczyptę cynamonu.
  •  Prosty deser bananowy

    Prosty deser bananowy

    Z samych zdrowych składników!
  • 5 tajemnic kasz

    5 tajemnic kasz

    Kasza szczyt popularności przeżywała w średniowieczu.

Filmy - Kasza manna (2)

  • Pyszna kokosowa kaszka manna

    Wielu nas kaszka manna nie kojarzy się zbyt dobrze. Wszystko dlatego, że zwykle jedliśmy ją źle przygotowaną, jednak można to zmienić. Kokosowa kaszka manna to zupełnie nowa wersja znanego nam dania. Dzięki dodatkowi kokosa kaszka manna przypadnie do gustu nawet tym, którzy w dzieciństwie za nią nie przepadali.
  • Jedz kasze! Będziesz zdrowy i schudniesz

    Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów kasz - od jaglanej przez gryczaną aż po kuskus. Bardzo często nie wiemy, która kasza jest dla nas najlepsza - i czy w ogóle powinniśmy ją spożywać. Wątpliwości w tym zakresie rozwiewa dietetyk kliniczny, Aneta Korzeniecka. I tak, okazuje się, że kasza zawiera w sobie więcej wartościowych substancji niż ryż, ziemniaki czy makaron. Jest bogatym źródłem węglowodanów złożonych, które stabilizują poziom glukozy oraz insuliny we krwi. Dostarcza błonnika, białka, składników mineralnych oraz witamin z grupy B. - Kaszę powinniśmy spożywać jak najczęściej: 3-4 razy w tygodniu wystarczy, ale idealnie byłoby, gdybyśmy jedli ją codziennie - mówi specjalistka. - Spore ilości kasz powinny spożywać te osoby, które dbają o sylwetkę bądź zmagają się z nadwagą, a to dlatego, że kasza wspomaga metabolizm i spalanie tłuszczu. Pamiętajmy jednak, by nie jeść kasz wieczorem, bo energia uwalniana z takiego posiłku jest wtedy zbędna: nadmiar węglowodanów może odłożyć się w postaci tkanki tłuszczowej. Na koniec warto podkreślić, że kasza przed ugotowaniem powinna zostać dobrze przepłukana. Zabieg ten podniesie jej smak.