Jacek Bilczyński

Artykuły - Jacek Bilczyński (81)

  • ABC podciągania na drążku

    ABC podciągania na drążku

    Podciąganie to jedno z najprostszych, a jednocześnie najskuteczniejszych ćwiczeń kształtujących mięśnie pleców. Co więcej często traktowane jest jako jedno z zadań ruchowych podczas licznych testów sprawnościowych.
  • ​Świeże warzywa - czy na pewno są najzdrowsze?

    ​Świeże warzywa - czy na pewno są najzdrowsze?

    Większość osób zapytana o to, jakie warzywa i owoce są najzdrowsze, bez namysłu odpowie: świeże! Okazuje się jednak, że nie zawsze jest to prawda, bo mrożonki mogą zawierać więcej witamin, minerałów i substancji przeciwnowotworowych. Jakie więc warzywa wybierać do jedzenia?
  • Pompki - ćwiczenie dla każdego

    Pompki - ćwiczenie dla każdego

    Chyba każdy, choć raz w życiu, robił pompki. To jedno z najprostszych ćwiczeń, które można wykonywać nawet w domowym zaciszu, bez jakiegokolwiek sprzętu. Doskonale wpływa na mięsień piersiowy, tricepsy, a nawet mięśnie naramienne.
  • Czy soja obniża poziom testosteronu?

    Czy soja obniża poziom testosteronu?

    Produkty sojowe zwykle są unikane przez mężczyzn dbających o sylwetkę. W internecie krąży bowiem opinia, że fitoestrogeny, które zawiera, mogą powodować obniżenie poziomu testosteronu i w konsekwencji przyczyniać się do utraty mięśni, obniżenia libido, przyrostu tkanki tłuszczowej, a nawet feminizacji. Czy rzeczywiście jest się czego obawiać?
  • Fit Kuchnia: Prosty i szybki lunch

    Fit Kuchnia: Prosty i szybki lunch

    Lunch to zwykle posiłek, na który nie mamy wiele czasu. Znakomitym rozwiązaniem może być szybka sałatka.
  • Amerykański styl życia gwarancją otyłości?

    Amerykański styl życia gwarancją otyłości?

    Stany Zjednoczone Ameryki Północnej to niezwykłe miejsce. Mieszanka kultur i narodowości. To Amerykanie rozpoczęli modę na zdrowy tryb życia, a z drugiej strony stworzyli najbardziej kaloryczne dania na świecie.
  • Kolory warzyw i owoców - co oznaczają?

    Kolory warzyw i owoców - co oznaczają?

    Czy wiesz, że po kolorze możemy wstępnie powiedzieć, jak dany owoc czy warzywo będzie oddziaływało na organizm?
  • ​Najskuteczniejszy trening brzucha

    ​Najskuteczniejszy trening brzucha

    Metod treningu brzucha jest chyba tyle, ilu ćwiczących. W internecie znajdziemy dziesiątki planów, które mają pomóc wyrobić te mięśnie - synonim dobrego, zdrowego wyglądu. W co wierzyć?
  • Bezkaloryczny deser? Da się zrobić!

    Bezkaloryczny deser? Da się zrobić!

    Desery i przekąski to posiłki, bez których często nie wyobrażamy sobie życia. Chwile przyjemności mogą jednak być niezwykle niebezpieczne dla sylwetki i zdrowia. Zwykle tego rodzaju posiłki są bardzo kaloryczne, dostarczają dużo tłuszczu i cukru. Ale można zrobić deser, który jest smaczny i... dietetyczny!
  • Kalorie kaloriom nierówne

    Kalorie kaloriom nierówne

    Liczenie kalorii to jeden z podstawowych problemów, który pojawia się w sytuacji, kiedy wprowadzamy dietę. Często wartość energetyczna produktu stanowi jedyny wyznacznik naszego żywienia. Błąd! Kalorie nie są równe kaloriom!

Filmy - Jacek Bilczyński (1)

  • Jak nie utyć i pozostać w formie?

    Aby lepiej poradzić sobie z jesiennymi objawami zmęczenia, należy przede wszystkim pamiętać o regularnym uprawianiu sportu. Mimo że poziom endorfin znacznie spada i nie mamy ochoty na wysiłek fizyczny, to według trenera personalnego Jacka Bilczyńskiego, najważniejsze jest, by ćwiczyć regularnie, trzy albo cztery razy w tygodniu.