handel w niedzielę

Artykuły - Handel w niedzielę (24)

Filmy - Handel w niedzielę (5)

  • Raport: Czy Polacy chcą zakazu handlu w niedzielę?

    Lokalizacja (65 proc.), promocje (62 proc.), a także dostępność do ulubionych marek (48 proc.) – to najważniejsze czynniki, które powodują, że wybieramy dane centrum handlowe. Co więcej, ponad połowa respondentów (51 proc.) jest przekonanych, że zakaz handlu w niedzielę wpłynie negatywnie na gospodarkę – to wnioski z raportu pt. „Wizerunek Galerii Handlowych oczami Polaków” przeprowadzonego na zlecenie agencji Procontent Communication.
  • Komentarz polityczny: Handel w niedziele

    - Trwa dyskusja na temat obywatelskiego projektu ograniczenia handlu w niedziele. Osobiście nie miałbym nic przeciwko temu, żeby sklepy w niedziele były zamknięte, niemniej jednak do projektu "Solidarności" mam dwie ważne wątpliwości - mówi publicysta Piotr Szumlewicz. Program Komentarz polityczny prowadzi dla Was Piotr Szumlewicz. Pozostałe odcinki serii znajdziecie też TUTAJ
  • Arendarski: Pracownik sam powinien zdecydować czy chce pracować w niedzielę

    Projekt społeczny dotyczący ograniczenia czasu handlu w niedziele znalazł się w Sejmie. Dyskusje na temat projektu są coraz gorętsze, zarówno w Sejmie, jak i poza nim. Stanowisko tych, którzy złożyli koncepcję, czyli sekcji handlu NSZZ Solidarność, jest fundamentalne i nieprzejednane.
  • Małe sklepy chcą mieć możliwość handlu w niedzielę

    Proponowany przez posłów zakaz handlu w niedzielę budzi wątpliwości Fundacji Polskiego Handlu, organizacji zrzeszającej małe i średnie sklepy. Zdaniem dyrektora fundacji, przepis jest nieprecyzyjny, bo zakazuje pracy w placówkach handlowych, a nie w handlu. Sam pomysł ograniczenia handlu w niedziele Fundacji Polskiego Handlu popiera, o ile bez zmian pozostaną przepisy pozwalające właścicielom małych sklepów na prowadzenie sprzedaży. – W projekcie jest wyłącznie mowa o zakazie pracy w punktach handlowych, więc właściwie trudno jest to zinterpretować. Myślę że należałoby ten akt na pewno dopracować – podkreśla Marcin Kraszewski, dyrektor Fundacji Polskiego Handlu w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria.