FOX

Filmy - FOX (5)

  • Trump w rozmowie o Rosji i Putinie: A czy nasz kraj jest niewinny?

    Donald Trump znalazł się w ogniu krytyki po wywiadzie dla telewizji Fox News. W rozmowie wyemitowanej przed meczem Super Bowl Donald Trump powiedział, że darzy szacunkiem Władimira Putina. Zapytany dlaczego, odpowiedział, że szanuje wiele osób i że chciałby współpracować z Rosją - przede wszystkim w walce z Państwem Islamskim. "Ale Putin to zabójca" - stwierdził prowadzący rozmowę dziennikarz Bill O'Reillly. "My też mamy wielu zabójców. Uważasz, że nasz kraj jest taki niewinny? - tłumaczył amerykański prezydent.
  • "Outcast: Opętanie": Nowy serial na kanale FOX

    Premiera telewizyjna najnowszej produkcji twórcy "The Walking Dead" odbędzie się 4 czerwca na kanale FOX. Głównym bohaterem serialu "Outcast: Opętanie" jest Kyle Barnes (Patrick Fugit), który obdarzony jest niezwykłymi zdolnościami: potrafi rozmawiać z demonami. Potrafi także je wypędzać z udręczonych ciał opętanych ludzi. Aby chronić swoich bliskich, mężczyzna izoluje się od nich, prowadząc samotne życie. Poszukuje odpowiedzi na pytanie, dlaczego w jego otoczeniu czai się tak wiele złych mocy. W walce ze złem pomaga mu wielebny Anderson (w tej roli Philip Glenister). Serial "Outcast: Opętanie" powstał na podstawie komiksu autorstwa Roberta Kirkmana i rysownika Paula Azacety pt. "Outcast" (2014). Wielu krytyków podkreśla, że pierwszy odcinek jest bardzo wierny komiksowi.
  • Rewolucja w emisji zagranicznych programów w Polsce

    Polska premiera piątej serii „The Walking Dead”, jednego z najpopularniejszych seriali na świecie, odbyła się na kanale Fox zaledwie kilkanaście godzin po premierze amerykańskiej. Choć to w dalszym ciągu mało popularna praktyka w Polsce, z badań stacji wynika, że w dobie internetu polscy widzowie nie chcą już czekać na możliwość obejrzenia ulubionego programu dłużej niż fani zza oceanu. – Emitowanie w Polsce seriali bezpośrednio po premierach amerykańskich jest obecne w strategii programowej kanału Fox od lat. Wiele naszych tytułów: „The Walking Dead”, „American Horror Story: Freak Show”, „Demony da Vinci”, „The Bridge: Na granicy” pokazujemy naszym widzom kilkanaście godzin po premierze w USA. Widzimy, że taka strategia programowa bardzo się sprawdza i widzowie oczekują od nas, abyśmy pokazywali im świeże premiery natychmiast po ich światowych premierach – mówi Joanna Dolińska, senior brand manager kanałów Fox i Fox Life. Przypadek „The Walking Dead” pokazuje, że polscy widzowie są spragnieni seriali na światowym poziomie, z dużą dawką akcji oraz niejednoznacznymi bohaterami.