fast food

Artykuły - Fast food (70)

Filmy - Fast food (4)

  • "Polacy za granicą": San Francisco słynie z niezdrowego jedzenia oraz legalnej marihuany

    Jak fast food to tylko Stany Zjednoczone. Serwowane tam porcje są naprawdę ogromne! San Francisco leży w Kalifornii, a co za tym idzie, między restauracjami z naprawdę ciężką i niezdrową kuchnią znajdziemy też sklepy z... marihuaną, która jest legalna w tym stanie.Fragment programu "Polacy za granicą", emitowanego na antenie Polsat Play.
  • Niecodzienni klienci restauracji. Kto to?

    Niecodzienny klient w restauracji. Kto to?
  • Zdrowa pizza, czy to możliwe?

    9 lutego obchodzimy Międzynarodowy Dzień Pizzy, jednej z najbardziej lubianych potraw przez dzieci, młodzież i dorosłych zaliczanej do fast foodów. Mimo swojego zachęcającego wyglądu i smaku nie należy do dań niskokalorycznych. Niestety ulegając pokusie żółtego sera i pomidorowego aromatu często się nią przejadamy.
  • Klienci fast foodów sami skomponują kanapki!

    McDonald’s Polska otworzył we Wrocławiu piąty lokal w Polsce, gdzie testuje nową usługę pozwalającą na indywidualne komponowanie burgerów. Goście mogą samodzielnie tworzyć swoje kompozycje smakowe z 28 produktów. Wszystkie składniki są świeżo przygotowane, a kanapki zamawiane przy samoobsługowym ekranie i dostarczane potem przez kelnera do stolika. – Wrocław jest piątą lokalizacją, w której rozpoczynamy realizację naszego testu, który wprowadza zupełną nowość do McDonald’s w skali światowej. To możliwość kreowania burgerów przez naszych gości. Skomponuj swój smak to przede wszystkim personalizacja. Blisko 30 składników, z których można skomponować swojego burgera – podkreśla Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych i zasobów ludzkich w McDonald’s Polska. Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym rozpoczęto testy tego projektu. Podobne rozwiązanie pojawiło się dotąd w zaledwie kilku krajach na świecie. Jak podkreśla Krzysztof Kłapa, taki pomysł może być receptą na budowanie więzi z dzisiejszym konsumentem, który zamiast masowości wybiera indywidualne podejście. – Badania pokazują, że dzisiejszy gość chce indywidualnego traktowania. Oczekuje takiego produktu, o którym marzy, jaki sobie wymyślił. To duży krok do przodu i wyzwanie dla konkurencji – ocenia dyrektor w McDonald’s. Wrocławska restauracja jest piątą w Polsce, w której to nowe rozwiązanie jest testowane. W dwóch restauracjach w Warszawie, jednej w Bielawie i jednej w Kielcach, w których projekt został już wdrożony, rozwiązanie spotkało się z dużym zainteresowaniem klientów. Dla sieci to zupełna nowość. Kanapki można zamawiać przy samoobsługowym ekranie, a do stolika przyniosą je kelnerzy.