e-handel

Artykuły - E-handel (206)

  •  "Rzeczpospolita": Boom na e-zakupy

    "Rzeczpospolita": Boom na e-zakupy

    Polacy ruszyli do zakupów w sieci, robi to już prawie 80 proc. naszych rodaków - informuje we wtorek "Rzeczpospolita".
  • Zara przenosi się do internetu

    Zara przenosi się do internetu

    Zamknięcie co najmniej tysiąca sklepów na całym świecie, w tym 400 w Europie, i przeniesienie części sprzedaży do internetu - to główne założenia nowej strategii Grupy Inditex, hiszpańskiego holdingu odzieżowego, którego flagową marką jest Zara.
  • Handel w internecie notuje ogromne wzrosty

    Handel w internecie notuje ogromne wzrosty

    Handel w internecie notuje wzrosty jak w grudniu. W niektórych kategoriach produktów sięgają nawet kilkuset procent.
  • Nowe zjawisko w handlu: Klienci będą taniej robić zakupy spożywcze. Sieci już się do tego przygotowują

    Nowe zjawisko w handlu: Klienci będą taniej robić zakupy spożywcze. Sieci już się do tego przygotowują

    Rewolucja w handlu: Będziemy taniej robić zakupy
  • Kwiecień w polskich sklepach internetowych lepszy niż Black Friday

    Kwiecień w polskich sklepach internetowych lepszy niż Black Friday

    Na początku pandemii koronawirusa Polacy większe niż zwykle zakupy robili w sklepach spożywczych i większych marketach. Jednak z czasem sklepy internetowe stały się ulubionym miejscem zakupów. Zakupy w sieci wydają się doskonałym sposobem w czasie pandemii.
  • Badanie: Nieco więcej przeciwników niedziel bez handlu

    Badanie: Nieco więcej przeciwników niedziel bez handlu

    Po dwóch latach nieznacznie rośnie liczba przeciwników niedziel wolnych od handlu; jednocześnie więcej osób deklaruje, że dzięki nim zyskały ich rodziny - wynika z badania na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor.
  • E-handel. Teraz to prostsze

    E-handel. Teraz to prostsze

    Na zamrożenie gospodarki i brak obrotów rozwiązaniem może być e-handel. Gdy sklepy stacjonarne stoją zamknięte w wyniku wprowadzonych ograniczeń - z pomocą przychodzi internet. Czas pandemii to odpowiedni moment by zacząć e-sprzedaż - przekonują pomysłodawcy akcji "Przenieś swoją firmę do internetu. Zarabiaj na e-handlu".
  • Epidemia koronawirusa trwa. Polacy przenoszą się do sieci

    Epidemia koronawirusa trwa. Polacy przenoszą się do sieci

    Internet zastępuje przyjemności, które wirus brutalnie nam odebrał, jak spotkanie w kawiarni lub drukowaną prasę. Polacy gromadnie przenoszą swoje aktywności do sieci - wynika z najnowszego badania Revolut Money Report.
  • Rynek obuwia zatrzymany przez koronawirusa

    Rynek obuwia zatrzymany przez koronawirusa

    Rynek obuwia został całkowicie sparaliżowany przez epidemię koronawirusa. Sklepy stacjonarne odpowiadały za 70 proc. sprzedaży. Teraz handel przeniesie się do sieci.
  • Koronawirus załamał rynek motoryzacyjny

    Koronawirus załamał rynek motoryzacyjny

    W marcu br. zarejestrowano w Polsce 33 985 nowych aut - to 40 proc. mniej niż rok temu - podał Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego. Wynik za I kwartał 2020 w porównaniu do I kwartału ub. roku spadł o 22,8 proc. Zdaniem analityków cała branża motoryzacyjna ucierpi na kononawirusie. Stowarzyszenie Europejskich Producentów Samochodów (ACEA) bije na alarm, koncerny stopniowo wygaszają produkcję i ograniczają dostawcy części. Obecnie załamała się sprzedaż nowych samochodów a dilerzy aut używanych obawiają się o popyt.

Filmy - E-handel (5)

  • W ciągu 8 lat handel w internecie osiągnie 40 proc. całkowitej sprzedaży w skali globalnej

    Personalizacja, customer experience, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe oraz analiza big data to główne czynniki, które w nadchodzącym czasie będą w największym stopniu decydować o kierunku rozwoju e-commerce. Do jej rozwoju przyczyni się również wprowadzony w marcu zakaz handlu w wybrane niedziele oraz rosnący udział kanału mobilnego, z którego na koniec tego roku może już pochodzić 70 proc. ruchu w sprzedaży internetowej.
  • Niemiecki ekspert szacuje, że większość mniejszych sklepów online zniknie z polskiego rynku w ciągu 5-10 lat

    Na polskim rynku e-commerce widoczne jest szybkie tempo rozwoju sklepów online. Jednak stacjonarne sklepy nie powinny czuć się zagrożone, ponieważ mają wiele atutów, których nie posiada ich konkurencja. Dodatkowo mogą także rozwinąć sprzedaż internetową, co da im przewagę. Szacuje się, że w naszym kraju działa ponad 12 tys. sklepów online. Powiększają one swoje przychody ze sprzedaży z roku na rok. 70% Polaków deklaruje, że przynajmniej raz zakupiło towar w sieci. Wartość rynku wynosi obecnie 20 mld złotych i rośnie. W związku z tym część stacjonarnych sklepów może odczuwać z ich strony ogromną presję i obawiać się o swoją przyszłość. Zdaniem Viktora Riemera, eksperta z jednej z największych na świecie firm badawczych, takie rozumowanie jest błędne, ponieważ e-sklepy ograniczają się jedynie do działalności internetowej. Ponadto większość mniejszych sklepów online zniknie z rynku w ciągu najbliższych 5-10 lat. Pozostaną wyłącznie największe firmy jak np. Amazon.
  • Będą nowe przepisy o e-handlu

    Nowelizacja przepisów wynikająca z implementacji dyrektywy europejskiej wprowadza szereg zmian, które są dla e-biznesu korzystne, a w każdym razie wyjaśniają sytuację i wprowadzają większą pewność prawa – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Olgierd Porębski, radca prawny z Izby Gospodarki Elektronicznej.
  • Polska stoi u progu rewolucji w e-handlu

    Nie obawiamy się kanibalizacji klasycznego kanału sprzedaży online. Rozpowszechnienie smartfonów i tabletów zwiększy zasięg sklepów internetowych. Dojdą nowi użytkownicy, którzy dopiero poznają serwis, dla których jest to pierwszy kontakt z naszą ofertą, produktem czy usługą. Ta część użytkowników ma często inne wymagania i powinniśmy dużo odważniej eksperymentować, tworząc aplikacje na te urządzenia – podkreśla Przemysław Budkowski, SVP Marketplace, Allegro Group.