ćwiczenia

Artykuły - ćwiczenia (431)

  • Wszystko zamienia w sprzęt treningowy. Do ćwiczeń inspiruje miliony

    Wszystko zamienia w sprzęt treningowy. Do ćwiczeń inspiruje miliony

    Jeśli uważasz, że do osiągnięcia wymarzonej sylwetki niezbędny jest karnet na siłownię, to naprawdę grubo się mylisz. Huang Haimu doskonale pokazuje, że ćwiczyć można dosłownie w każdym miejscu, inspirując przy tym do działania miliony osób. Zresztą zobaczcie sami.
  • Ciche cardio odchudzające

    Ciche cardio odchudzające

    Odchudza, wzmacnia organizm, poprawia wydolność i, co ważne, nie obciąża kolan! Ciche cardio bez podskoków zrobisz nawet późnym wieczorem - te ćwiczenia nie obudzą sąsiadów. Zobacz trening Moniki Kołakowskiej i do dzieła!
  • Nie tylko proste brzuszki i pompki. Ćwiczenia w domu bez użycia sprzętu

    Nie tylko proste brzuszki i pompki. Ćwiczenia w domu bez użycia sprzętu

    Chcesz zadbać o formę, ale wszystkie siłownie są zamknięte i nic nie zwiastuje ich rychłego otwarcia? Nie lubisz sztywnych reżimów treningowych? Cenisz sobie swobodę i elastyczność, albo po prostu nie lubisz wychodzić z domu? Oto kilka skutecznych i dających efekty ćwiczeń bez użycia profesjonalnego sprzętu.
  • Suplement diety Redin: świetna pomoc, gdy brak efektów diety i ćwiczeń

    Suplement diety Redin: świetna pomoc, gdy brak efektów diety i ćwiczeń

    Dajesz z siebie 100 proc. , a nawet więcej, trzymasz się planu dietetycznego i treningowego, a efektów jak nie było, tak nie ma? Nic dziwnego, że czujesz się zrezygnowany. Jak to możliwe, że innym udaje się zrzucić zbędne kilogramy, a Tobie nie? Prawdopodobnie popełniasz błędy. Mamy dla ciebie kilka wskazówek i propozycję spalacza tłuszczu, który stanowi świetną pomoc, gdy brak efektów diety oraz ćwiczeń.
  • Trenuj z domu. Co zyskasz dzięki yes2move.com?

    Trenuj z domu. Co zyskasz dzięki yes2move.com?

    W pracy spędzasz 8 godzin głównie w pozycji siedzącej, a do biura dojeżdżasz samochodem lub komunikacją miejską – również przez większość czasu siedząc? Zawodowe obowiązki pochłaniają cię do tego stopnia, że nie zawsze masz czas na to, by przygotować zdrowe, odpowiednio zbilansowane posiłki o wartości energetycznej dopasowanej do twoich potrzeb oraz trybu życia? Sprawdź, jak możesz to zmienić.
  • Jak wysmuklić wewnętrzną stronę ud?

    Jak wysmuklić wewnętrzną stronę ud?

    Wewnętrzna strona ud to jedna z bardziej kłopotliwych części ciała u kobiet. Problemem jest “galaretowata” warstwa, z którą na szczęście można sobie poradzić. Przede wszystkim należy ukierunkować treningi na spalanie tkanki tłuszczowej.
  • Jak należy ćwiczyć, by lepiej sypiać?

    Jak należy ćwiczyć, by lepiej sypiać?

    Aktywność fizyczna nie bez racji uznawana jest za jeden z filarów zdrowego stylu życia. Pozwala bowiem nie tylko utrzymać w dobrej formie ciało, ale też psychikę. Ruch może być również lekarstwem na problemy ze snem. Aby wykorzystać ten ukryty potencjał sportu, należy jednak ćwiczyć w odpowiedni sposób.
  • Im intensywniej trenujesz, tym lepiej? Nie do końca

    Im intensywniej trenujesz, tym lepiej? Nie do końca

    Umiarkowane częstotliwości ćwiczeń są optymalne, ale zbyt częste lub zbyt rzadkie, mogą być szkodliwe. - Popierane przeze mnie zalecenie, polega na ćwiczeniu od 20 do 30 minut dziennie cztery razy w tygodniu – podkreśla lekarz Sara Gottfried.
  • Jak zadbać o kręgosłup podczas pracy zdalnej (i nie tylko)?

    Jak zadbać o kręgosłup podczas pracy zdalnej (i nie tylko)?

    Trwa pandemia koronawirusa, więc w trosce o swoje zdrowie wielu z nas ogranicza wychodzenie z domu. W domach pracujemy, a potem relaksujemy się, czytając książki, oglądając telewizję, filmy czy seriale. Wszystko to w pozycji siedzącej.
  • Pięć głupich i niebezpiecznych mitów na temat treningów

    Pięć głupich i niebezpiecznych mitów na temat treningów

    Zakwasy są dobre, bo dowodzą, że trening był solidny. Robienie przysiadów to prosty sposób na zniszczenie sobie stawów kolanowych, a ćwiczenie z hantlami prowadzi do wyglądu Pudziana. To tylko kilka popularnych twierdzeń, które nie mają nic wspólnego z prawdą. Stosowanie tych "złotych rad" może osłabić efekty ćwiczeń, a niekiedy nawet zaszkodzić.

Filmy - ćwiczenia (76)