chatbot

Artykuły - Chatbot (10)

  • Nie dowiesz się, czy rozmawiasz z botem, czy człowiekiem

    Nie dowiesz się, czy rozmawiasz z botem, czy człowiekiem

    Chatboty wykorzystywane do kontaktów z klientami potrafią już przetwarzać język, ale go nie rozumieją. Taki wirtualny pracownik obsługi klienta ma więc ograniczone możliwości rozmowy. W przeciwieństwie do ludzi nie wie, czym są emocje, tym samym nie wie także, czym jest etyka. Mimo to firmy coraz częściej stawiają na chatboty - wynika z badań dr Aleksandry Przegalińskiej, które mają być pierwszym krokiem w kierunku samoregulacji rynku chatbotów.
  • Sztuczna inteligencja walczy z korupcją

    Sztuczna inteligencja walczy z korupcją

    3,6 biliona dolarów, czyli ponad 13,5 bln złotych. Jak poinformował w trakcie odbywającej się ostatnio z okazji Międzynarodowego Dnia Zwalczania Korupcji konferencji sekretarz ONZ generał Antonio Guterres, tyle światowa gospodarka straciła w 2017r z wyniku korupcji. W walce z tym zjawiskiem ma pomóc sztuczna inteligencja.
  • Obsługa klienta coraz bardziej się automatyzuje

    Obsługa klienta coraz bardziej się automatyzuje

    Nowe technologie zmieniają oblicze obsługi klienta. Już teraz co trzecia firma oferująca usługi w internecie ma samodzielne boty, które mogą odpowiadać na proste pytania. Firma Gartner szacuje, że do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w systemach obsługi klienta wzrośnie pięciokrotnie. Dzięki rozwojowi technologii już niedługo niemal każdą potrzebę klienta będzie można zaspokoić za pomocą wirtualnych asystentów i cyfrowych chatbotów. Największym wyzwaniem pozostaje ochrona danych i pogodzenie ich wykorzystania z ochroną prywatności.
  • Rozmawiasz z człowiekiem czy maszyną? Wkrótce nie będziesz wiedział

    Rozmawiasz z człowiekiem czy maszyną? Wkrótce nie będziesz wiedział

    Niemal 37 proc. konsumentów uważa, że obsługa klienta powinna być realizowana przez realnych konsultantów a nie przez inteligentne systemy. Z badania GetApp wynika, że w przypadku kontaktów na linii klient- firma wciąż liczą się relacje, ale wizjonerzy z Doliny Krzemowej twierdzą, że w najbliższych latach, sztuczna inteligencja przejmie większość zadań związanych z obsługą klienta.
  • Prawnik-robot udziela już darmowych porad w całych Stanach Zjednoczonych

    Prawnik-robot udziela już darmowych porad w całych Stanach Zjednoczonych

    Inteligentny chatbot udziela pomocy już we wszystkich 50 stanach.
  • Chatboty umieją blefować i tworzą własny język

    Chatboty umieją blefować i tworzą własny język

    ​Sztuczna inteligencja rozwinęła swój własny, nieludzki język.
  • Nadia – chatbot z ludzkimi emocjami

    Nadia – chatbot z ludzkimi emocjami

    Niebawem chcąc przedłużyć abonament, zgłosić problem z pralką lub złożyć dokumenty w urzędzie, będziemy rozmawiać z cyfrowymi doradcami, tak zwanymi chatbotami. Jednym z nich jest Nadia.
  • Wirtualni urzędnicy zamiast ludzi. Jesteśmy światowym liderem

    Wirtualni urzędnicy zamiast ludzi. Jesteśmy światowym liderem

    W polskich urzędach i firmach działa ponad 140 chatbotów, czyli wirtualnych doradców. Jesteśmy niekwestionowanym liderem światowym - więcej działa tylko w USA. I to wcale nie jest koniec.
  • Chatbot opowiedział, jaki jest sens życia

    Chatbot opowiedział, jaki jest sens życia

    Korporacja Google przeprowadziła eksperymenty nad tzw. chatbotem, czyli oprogramowaniem, które potrafi prowadzić konwersacje na poziomie zbliżonym do człowieka. Program ten odpowiedział na pytania, które najbardziej trapią ludzkość - jaki jest sens życia i cel naszego istnienia.