call center

Artykuły - Call center (109)

  • Grant z tytułu zatrudnienia telepracownika

    Grant z tytułu zatrudnienia telepracownika

    Telepraca wciąż nie jest w Polsce tak popularna jak w innych państwach europejskich. Pracodawcy bardzo ostrożnie podchodzą do tej możliwości zatrudniania. Obecnie zatrudniając w tej formie można liczyć na wsparcie finansowe.
  • Operator telekomunikacyjny nie chce przedstawić ci twojej rozmowy z call center? Może mieć spore kłopoty

    Operator telekomunikacyjny nie chce przedstawić ci twojej rozmowy z call center? Może mieć spore kłopoty

    Jeśli firma nie wyraża zgody na udostępnienie klientowi zapisu rozmowy telefonicznej, musi liczyć się z konsekwencją zgłoszenia tego faktu do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wówczas może on wszcząć postępowanie przeciwko działaniom naruszającym interesy zbiorowe.
  • Polska jednym z liderów branży call contact center

    Polska jednym z liderów branży call contact center

    Rynek usług call i contact center w Polsce rośnie w tempie 30 proc. Działające na nim firmy świadczą coraz bardziej wyspecjalizowane usługi dla większości sektorów. To już nie są zwykłe infolinie czy akwizycja przez telefon. Coraz większy nacisk kładziony jest na wielokanałowość. Dzięki temu branża zyskuje na atrakcyjności jako pracodawca.
  • Klasy o profilu "call center" popierane przez branżę

    Klasy o profilu "call center" popierane przez branżę

    Czy zawodu telemarketera będzie można nauczyć się w szkole? Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB wystąpiło z propozycją utworzenia klas o profilu "call center" w szkołach zawodowych. Pomysł popierają firmy z branży. Wszystko jest możliwe. Ostateczna decyzja leży po stronie Ministerstwa Edukacji.
  • Praca w call center

    Praca w call center

    Praca w call center to pierwsze doświadczenie zawodowe wielu młodych ludzi, traktowane często jako zajęcie chwilowe i mało ambitne. Tymczasem w ciągu ponad dwudziestu lat obecności w Polsce branża dynamicznie się rozwinęła i znacznie wzrosła jakość zatrudnienia. Z jakimi stereotypami zmagają się nowoczesne firmy call center i ile jest w nich prawdy? Dla kogo praca w call center? W call center może pracować praktycznie każdy, kto dysponuje dobrą dykcją i głosem.
  • Pracownicy call centre

    Pracownicy call centre

    W Polsce funkcjonuje blisko 80 ważnych obiektów call centre. W sumie firmy świadczące takie usługi z segmentu BPO dysponują ok. 21 tys. stanowisk telemarketerskich. Oczywiście liczba osób zatrudnionych w biurach call centre jest dużo wyższa, gdyż ośrodki te pracują w systemie zmianowym. Ekskperci oceniają, iż doświadczenia związane z pracą „na słuchawce” ma już ponad 2 miliony Polaków.
  • Giganci (nie tylko) od słuchawek

    Giganci (nie tylko) od słuchawek

    Pierwsza polska firma call center powstała w 1995 roku - prawie 20 lat później niż na świecie. Ogromna dynamika rozwoju sprawiła jednak, że krajowe centra operacyjne dogoniły Zachód. Dziś polskie przedsiębiorstwa call center to potężny sektor zaawansowany biznesowo i technologicznie, świadczący usługi dla największych przedsiębiorstw i organizacji z całego świata. Obecnie rynek call center stanowi około 19 proc. sektora outsourcingowego w Polsce.
  • W call contact center roboty mogą zastąpić ludzi

    W call contact center roboty mogą zastąpić ludzi

    ​W branży call contact center pracuje w Polsce ok. 200 tys. osób. Polskie centra obsługują wiele różnych firm w kilkunastu językach. Po 20 latach dynamicznego rozwoju teraz branżę czeka pewna stagnacja, a zagrożeniem dla zatrudnionych w centrach obsługi telefonicznej jest zmierzanie w kierunku automatyki.
  • Nowa ustawa konsumencka - kres telemarketingu czy nowy początek?

    Nowa ustawa konsumencka - kres telemarketingu czy nowy początek?

    Polskie prawo coraz bardziej chroni konsumenta. Pierwszym krokiem była nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych, wzmacniająca znaczenie administratora bezpieczeństwa informacji (dotycząca również konsumentów). Kolejnym etapem tych działań jest wprowadzona w życie 25 grudnia 2014 r. tzw. ustawa konsumencka, która narzuca dodatkowe obowiązki m.in. sprzedawcom internetowym oraz telemarketerom, niejednokrotnie wykluczające kontynuację ich dotychczasowego modelu biznesowego.
  • Do 220 nowych miejsc pracy w nowym call-center w Tarnowie

    Do 220 nowych miejsc pracy w nowym call-center w Tarnowie

    Do 220 miejsc pracy zamierza utworzyć w Tarnowskim Klasterze Przemysłowym Grupa DataContact, jedna z największych w Polsce firm oferujących usługi typu call center. We wtorek podpisano list intencyjny w tej sprawie.

Filmy - Call center (1)

  • Jak wyglądają kulisy pracy w call center?

    Goście w studiu „Dzień Dobry TVN" rozmawiali o pracy telemarketera. Byli konsultanci infolinii opowiedzieli o tym, co było najtrudniejsze w ich pracy. – O wiele łatwiej jest, jeżeli ktoś stara się zrozumieć, co klientem kieruje – dodał psychoterapeuta Miłosz Brzeziński, który radził, jak panować nad emocjami. (Dzień Dobry TVN/x-news)