Biedronka

Artykuły - Biedronka (331)

Filmy - Biedronka (7)

  • Badanie rynku: Polacy chcieliby kupować w e-Biedronce. Jeśli dyskont zdecyduje się na uruchomienie sklepu internetowego, to ma szanse na sukces

    Niemal połowa posługujących się internetem mieszkańców miast liczących powyżej 200 tys. osób robiła już zakupy podstawowych produktów, m.in. żywności czy środków czyszczących, w sieci. Liczba ta będzie rosła, gdyż konsumenci coraz bardziej cenią sobie wygodę. Polacy rozpoznają większość popularnych sklepów internetowych i pozytywnie oceniają swoje doświadczenia z e-zakupami. Najchętniej jednak robiliby je w e-Biedronce.
  • A. Arendarski (KIG): Dziwią mnie emocje wokół orderu dla szefa Biedronki

    Informacja o odznaczeniu dyrektora operacyjnego Grupy Jeronimo Martins Krzyżem Kawalerskim Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej wywołała gorącą dyskusję. Zdaniem Andrzeja Arendarskiego za dużo w niej niepotrzebnych emocji. Nagradzanie inwestorów zagranicznych, którzy przyczyniają się do rozwoju gospodarczego kraju, jest normą w Polsce i innych krajach, a Biedronka jest największym pracodawcą i płatnikiem podatku dochodowego wśród prywatnych firm – przekonuje ekspert. – Nagradzanie inwestorów zagranicznych, którzy w Polsce odegrali czy odgrywają dużą rolę, jest wyrazem uznania dla nich i takim przekazem, który idzie w świat, że władze polskie doceniają uczciwych przedsiębiorców, którzy tutaj przyjeżdżają, inwestują pieniądze, tworzą miejsca pracy i powiększają PKB Polski – podkreśla Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej. – Takie nagrody otrzymało również wielu polskich przedsiębiorców w innych krajach, dla których gospodarek się zasłużyli.
  • Opłaty za transakcje kartą wciąż zbyt wysokie

    Zapowiadane obniżki opłat od transakcji kartą są wciąż zbyt niskie, by sieć Biedronka zdecydowała się na wprowadzenie płatności kartą w swoich sklepach. Portugalska sieć zamierza więc wciąż rozwijać sieć bankomatów, zarówno w sklepach, jak i w ich pobliżu. - Robimy wszystko, żeby ofertować klientowi codziennie niskie ceny, nie jesteśmy modelem opartym na promocjach dzisiaj taniej, jutro drożej. Staramy się, żeby klient naprawdę miał pewność, że kupuje tanio. W tej sytuacji wprowadzenie dodatkowego kosztu wynoszącego 1,5 proc. wartości sprzedawanego produktu nie byłoby do ukrycia - tłumaczy w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria Alfred Kubczak, dyrektor ds. Korporacyjnych Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka.
  • Test parówek w Biedronce

    Wystarczy wahadełko - i już wiadomo, które parówki są zdrowsze i lepsze. Brawa dla świadomej konsumentki!