akwizycja

Artykuły - Akwizycja (30)

  • Rośnie popularność sprzedaży bezpośredniej

    Rośnie popularność sprzedaży bezpośredniej

    Sprzedaży bezpośrednia w Polsce rośnie w siłę. Jej obroty przekraczają 3 mld zł i z każdym rokiem rosną o kilka procent. Z branżą współpracuje już ok. 1 mln osób, przy czym dla 20 proc. jest to podstawowe źródło dochodów.
  • Dobre czasy dla branży sprzedaży bezpośredniej

    Dobre czasy dla branży sprzedaży bezpośredniej

    Już milion osób współpracuje z branżą sprzedaży bezpośredniej. Polacy kupują w ten sposób coraz więcej suplementów diety i sprzętu AGD.
  • UOKiK przestrzega przed manipulacjami sprzedawców

    UOKiK przestrzega przed manipulacjami sprzedawców

    Bezpłatna kawa, sprzedawcy przebrani w lekarskie fartuchy, "ostatnia okazja" - to przykłady manipulacji wykorzystywanych przez akwizytorów. Przed dniem sprzedaży bezpośredniej, po raz drugi wspólnie, 24 instytucje przypominają o czym warto pamiętać, kupując od akwizytora.
  • Zawieranie umów poza lokalem przedsiębiorstwa

    Zawieranie umów poza lokalem przedsiębiorstwa

    Umowy zawierane np. w domu konsumenta, na ulicy, w miejscu jego pracy mogą wprowadzać pewien element niepewności co do osoby, z którą konsument zawiera taką umowę. Poza tym, często są to umowy zawierane "z zaskoczenia" np. podczas wizyty akwizytora, co powoduje, że po pewnym czasie konsument chce się z takiej umowy wycofać. Dlatego tak ważne są przepisy regulujące zasady ich zawierania. Niebawem, obecnie obowiązującą w tej materii ustawę zastąpi nowy akt prawny, który wprowadza m.in. zmiany w samym pojęciu umów zawieranych na odległość, w prawie do odstąpienia od takiej umowy czy też ponoszenia kosztów w momencie jej unieważnienia.
  • OFE ślą listy i agentów

    OFE ślą listy i agentów

    Towarzystwa emerytalne planują wysyłanie do swoich klientów listów przypominających o terminach składania oświadczeń ws. wyboru między OFE a ZUS wraz z wzorem deklaracji - pisze "Gazeta Wyborcza".
  • W tym zawodzie zawsze można znaleźć pracę

    W tym zawodzie zawsze można znaleźć pracę

    Sprzedaż bezpośrednia rośnie w trudnych czasach. Sprzyja temu wysyp chętnych do pracy - informuje "Rzeczpospolita".
  • Impel planuje akwizycje

    Grupa Impel, skupiająca spółki świadczące usługi dla biznesu, przewiduje, iż jej wyniki w roku 2012 będą zbliżone do tych, które wypracowane zostaną w roku bieżącym. Impel rozważa akwizycje kilku małych podmiotów z branży. Zarząd spółki spodziewa się, że w styczniu 2012 roku zakończy się proces podziału spółki, a do obrotu na GPW wprowadzone zostaną akcje Vantage Development, dewelopera będącego dotychczas częścią Impelu - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami Wojciech Rembikowski, wiceprezes zarządu.
  • Drozapol planuje akwizycje

    Drozapol-Profil, dystrybutor i producent wyrobów hutniczych, chce by za 2-3 lata produkcja stanowiła ok. 40-50 proc. przychodów ze sprzedaży wobec ok. 17,7 proc. w I kw. 2011 roku. Spółka planuje w segmencie produkcji akwizycje i jeśli doszłoby do nich, Drozapol nie wypłaci dywidendy za 2010 rok - poinformowali na konferencji prasowej przedstawiciele spółki.
  • OFE: Zakaz dopiero od następnego roku

    OFE: Zakaz dopiero od następnego roku

    Sejmowa Komisja Finansów Publicznych zgodziła się, by zakaz akwizycji na rzecz OFE, zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym obowiązywał dopiero od 2012 r., a nie od maja 2011 r. jak proponował rząd.
  • Akwizycja PH AMA S.A. z siedzibą w Warszawie.

    Raport bieżący nr 18/2010Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe W nawiązaniu do raportu bieżącego, oznaczonego 5/2010 z dnia 01 kwietnia 2010 roku, Zarząd Delko S.A. przesyła do publicznej wiadomości informację, że w dniu 01 września b.r. podpisał umowę sprzedaży PH AMA S.A. z siedzibą w Warszawie. Podpisanie przedmiotowej umowy stanowi konsekwencję realizowanej strategii rozwoju Spółki również poprzez akwizycje. Przejęcie wspomnianej spółki u

Filmy - Akwizycja (1)

  • Rynek sprzedaży bezpośredniej warty jest już ponad 2,7 mld zł

    Aż 77 proc. osób, które korzystają ze sprzedaży bezpośredniej, kupuje kosmetyki – mówi Ewa Kudlińska-Pyrz, przewodnicząca zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. – Następną grupą jest chemia gospodarcza i środki czystości, którą kupuje aż 32 proc. osób. Co piąty kupuje naczynia kuchenne, 14,5 proc. – i to też jest rosnąca grupa – AGD. 12 proc. to suplementy i środki dietetyczne.