trening

Artykuły - Trening (1019)

  • ABC podciągania na drążku

    ABC podciągania na drążku

    Podciąganie to jedno z najprostszych, a jednocześnie najskuteczniejszych ćwiczeń kształtujących mięśnie pleców. Co więcej często traktowane jest jako jedno z zadań ruchowych podczas licznych testów sprawnościowych.
  • Oddech - najlepszy trener

    Oddech - najlepszy trener

    Oddech jest bardzo ważny, niestety często o tym zapominamy i - co najważniejsze - nie potrafimy oddychać właściwie - podkreśla joginka Ashleigh Sergeant. Specjalista zachęca, aby kilka razy w ciągu dnia poświęcić minutę na ćwiczenia oddechowe, które działają jak... kawa.
  • Bieganie jesienią - nie lekceważ tej pory roku...

    Bieganie jesienią - nie lekceważ tej pory roku...

    Chłodniejsza aura nie powinna wystraszyć miłośników biegów. Sami biegacze nie powinni się obawiać zmarznięcia, ale wręcz przeciwnie - bardzo łatwo się przegrzać.
  • Spacer to skuteczniejszy trening niż ci się wydaje!

    Spacer to skuteczniejszy trening niż ci się wydaje!

    Dotlenia, dodaje energii, poprawia kondycję, jest doskonałą okazją do aktywnego spędzenia czasu w gronie rodziny i przyjaciół. Ale nie tylko. Spacer to znakomite remedium na wiele współczesnych dolegliwości.
  • Jak trenować po 40-stce?

    Jak trenować po 40-stce?

    Naukowcy od lat przekonują, by w średnim wieku zadbać o aktywność fizyczną. Dzięki niej, w starszym wieku możemy być bardziej sprawni fizycznie i umysłowo.
  • Nowe metody walki z migreną

    Nowe metody walki z migreną

    Wypróbowałaś wiele sposobów na bóle głowy, ale żaden z nich nie przyniósł ci ulgi? Oto najnowsze zabiegi, które uwolnią cię od dolegliwości.
  • ​Nowy zegarek TomTom monitorujący pracę serca

    ​Nowy zegarek TomTom monitorujący pracę serca

    Firma TomTom wprowadziła dziś do sprzedaży sportowy zegarek GPS Runner Cardio z nowoczesną technologią kontrolowania rytmu serca. Runner Cardio ma wbudowany monitor pracy serca, co oznacza, że nie wymaga zakładania oddzielnego pasa piersiowego.
  • Popraw kondycję na wiosnę!

    Popraw kondycję na wiosnę!

    Uzyskanie wysokiego poziomu sprawności fizycznej to cel każdego, kto prowadzi aktywny tryb życia. Pomocne w poprawie wydolności fizycznej i umiejętności ruchowych okazują się nie tylko odpowiednie plany treningowe i pełne zaangażowanie w ich wykonywaniu.
  • Moja metamorfoza cz.7: Czas na konkrety

    Moja metamorfoza cz.7: Czas na konkrety

    Kolejna część mojej treningowej sagi będzie nieco inna od pozostałych. Tym razem miejsce opowieści z treningów pod okiem Pawła Zaremby zajmą konkrety. Dowiecie się, jak w trakcie ćwiczeń w Akademii zmieniła się moja waga, gdzie straciłem centymetry, a gdzie mi ich przybyło. Przedstawię też garść bardziej szczegółowych danych.

Filmy - Trening (58)

  • Fitmania Ladies: Krótki trening na całe ciało!

    Te ćwiczenia wykonasz w domu! Trening jest krótki, doskonale spala kalorie i wzmacnia wszystkie partie mięśniowe. Program Fitmania Ladies prowadzi dla Was Marta Hennig z kanału Codziennie fit Pozostałe odcinki serii znajdziecie też TUTAJ PREMIERA W INTERII W KAŻDY CZWARTEK OD 19:00.
  • Takiego odrzutu się nie spodziewała. To mogło skończyć się źle

    Kobieta nie jest odpowiednio przygotowana na trening strzelecki z shotgunem w ręce.
  • Fitmania: Trening FBW

    W dzisiejszym odcinku porozmawiamy na temat treningu FBW, czyli Full Body Workout. To bardzo ważny zwrot dla każdego bywalca siłowni. Posłuchajcie, co to takiego! Program Fitmania prowadzi dla Was Michał z kanału Agresywna Masa. Pozostałe odcinki serii znajdziecie też TUTAJ PREMIERA W INTERII W KAŻDY CZWARTEK O 19:00.
  • Trzy zasady efektywnych treningów

    Pierwsze dni stycznia to czas postanowień oraz nowych wyzwań. Dla wielu z nas będzie to poprawa sylwetki oraz kondycji, a co za tym idzie- zakup karnetu na siłownię. Początki bywają trudne, a więc, jak zacząć? Co zrobić, aby motywacja została z nami na dłużej? Decydując się na rozpoczęcie przygody z siłownią, pierwsze co powinniśmy zrobić, to bardzo precyzyjnie zdefiniować, na czym nam zależy. Określić czy naszym celem jest utrata wagi, rozbudowanie tkanki mięśniowej, a może poprawienie ogólnej kondycji i samopoczucia. - Trzy imperatywy, żeby rozpocząć treningi – definicja celu treningowego, określenie czasu, kiedy będziemy trenować i monitorowanie tych treningów, bo my subiektywnie będziemy te zmiany widzieć najpóźniej, warto więc obiektywnie na to popatrzeć. W fitness klubach coraz bardziej powszechne jest wykorzystywanie specjalnych maszyn, które nie tylko analizują skład naszego ciała, wagę, ilość tłuszczu, ilość wody, ale również monitorują stan naszej kondycji – mówi Michał Kowalski, Content Manager CityFit oraz Trener Personalny.