RESERVED

Artykuły - RESERVED (240)

  • Udany debiut polskiej marki odzieżowej na jednej z najdroższych ulic handlowych

    Udany debiut polskiej marki odzieżowej na jednej z najdroższych ulic handlowych świata. Otwarcie salonu Reserved w Londynie to krok LPP w kierunku globalnych rynków. Londyńska Oxford Street, , to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie, którą co roku odwiedza nawet 120 milionów osób.
  • Polska marka Reserved otworzyła sklep w Londynie

    Polska marka Reserved otworzyła sklep w Londynie

    Polska marka odzieżowa Reserved otworzyła w środę pierwszy sklep w Wielkiej Brytanii na najważniejszej ulicy handlowej Londynu, Oxford Street. W uroczystości wzięła udział brytyjska modelka Kate Moss, która promuje jesienno-zimową kolekcję marki.
  • W Europie zapanowała moda na polskie ciuchy. Nasze marki robą furorę za granicą

    W Europie zapanowała moda na polskie ciuchy. Nasze marki robą furorę za granicą

    Rodzime firmy pokonały zagraniczne marki i weszły na sąsiednie rynki. U naszych południowych sąsiadów trudno dziś znaleźć centrum handlowe, w którym nie byłoby polskiego salonu odzieżowego lub obuwniczego.
  • Globalna ekspansja LPP - pierwszy salon RESERVED na Bliskim Wschodzie

    5 lutego 2015 roku to przełomowa data w historii firmy LPP, właściciela marek odzieżowych RESERVED, House, Cropp, MOHITO i SiNSAY. Otwarcie salonu flagowej marki RESERVED w Egipcie to początek ekspansji firmy poza Europę. LPP w ciągu najbliższych pięciu lat zamierza otworzyć na Bliskim Wchodzie co najmniej kilkadziesiąt salonów sprzedaży.
  • DM BPS : Rekomenduje sprzedaj dla LPP

    DM BPS : Rekomenduje sprzedaj dla LPP

    Zdaniem analityka Marcina Stebakowa z DM BPS, ekspozycja geograficzna jest jednym z głównych czynników ryzyka dla spółki LPP. Grupa posiada pięć marek odzieżowych: Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay. Analityk oczekuje negatywnej presji na wynik operacyjny LPP ze strony biznesu rosyjskiego.
  • Analitycy DM PKO BP ostrzegają przed upadkiem rubla

    Analitycy DM PKO BP ostrzegają przed upadkiem rubla

    Dewaluacja rubla i hrywny może negatywnie wpłynąć na niektóre spółki notowane na warszawskim parkiecie. Zdaniem analityka DM PKO BP Włodzimierza Gillera spółka LPP może ucierpieć na upadku rubla.
  • LPP wzmacnia ekspansję na zachodzie

    LPP, jeden z liderów branży odzieżowej na rynku środkowoeuropejskim, realizuje zapowiadaną wcześniej ekspansję na rynek niemiecki. Firma podpisała nowe umowy na otwarcie flagowych sklepów marki RESERVED w kolejnych lokalizacjach w Niemczech, w tym w Berlinie, gdzie powstanie pierwszy flagowy sklep LPP. Spółka ma ambitne plany, by w ciągu trzech lat otworzyć na tym rynku kolejnych 30 sklepów marki RESERVED.
  • LPP chce mieć 20-30 nowych salonów

    LPP chce mieć 20-30 nowych salonów

    LPP właściciel salonów Reserved planuje podbić nowe rynki a nawet kontynenty.
  • Zysk netto LPP wyniósł w IV kw. 181,4 mln zł

    Zysk netto LPP wyniósł w IV kw. 181,4 mln zł

    Zysk netto grupy LPP, przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej, w czwartym kwartale 2013 roku wyniósł 181,4 mln zł wobec 146,4 mln zł rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Wynik okazał się być o 2 proc. niższy od konsensusu zakładającego zysk na poziomie 185,4 mln zł.
  • Ministerstwo finansów chce ukrócić uciekanie do rajów podatkowych

    Firmy nie przestaną szukać oszczędności podatkowych - ocenia doradca podatkowy Michał Roszkowski. Ministerstwo finansów przedstawiło rządowi klauzulę o unikaniu podatków. Ma ona ukrócić uciekanie spółek do rajów podatkowych, pod groźbą wysokich kar finansowych.