Abpol Company Polska S.A.

Artykuły - Abpol Company Polska S.A. (0)

  • Abpol Company Polska SA wchodzi do indeksu NCIndex30

    Abpol Company Polska SA, spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, została włączona w skład portfela indeksu NCIndex30. Emitent rozpocznie notowanie w tym indeksie od sesji giełdowej w dniu 22. czerwca br.
  • Abpol Company Polska SA zwiększa rentowność w I kw. 2015 r.

    Abpol Company Polska SA, spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, w 1 kw. 2015 r. wypracowała 82 tys. zł zysku netto, a jej przychody wyniosły 1103 tys. zł. Emitent bardzo aktywnie pracował w tym okresie nad nawiązywaniem współpracy z nowymi sieciami handlowymi.
  • Abpol Company Polska wprowadza swoje produkty do sieci Społem Szczecin

    Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, nawiązała współpracę z siecią handlową Społem Szczecin. Do jej punktów sprzedażowych trafią prezerwatywy You&Me oraz plastry opatrunkowe QuickPlastR.
  • Abpol Company Polska SA rozważa emisję akcji i liczy na wzrost sprzedaży

    ZWZA spółki Abpol Company Polska SA, notowanej na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku (walor: ABP), zajmującej się dystrybucją produktów FMCG, zmieniło statut spółki i upoważniło zarząd do podwyższenia kapitału zakładowego w ciągu trzech lat o kwotę maksymalnie 2,7 mln zł. Abpol wprowadził także swoje produkty do sieci handlowej salonów prasowych Świat Prasy.
  • Abpol Company Polska nawiązuje współpracę z siecią Intermarche

    Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, wprowadziła prezerwatywy marki własnej You&Me do sprzedaży w sieci handlowej Intermarche. Jest to już czwarte w tym roku wejście prezerwatyw You&Me do kolejnych sieci handlowych bądź paliwowych.
  • Abpol Company Polska S.A. wprowadzi swoje produkty na stacje paliw Lukoil Polska

    Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, rozpoczęła współpracę handlową z siecią stacji paliw Lukoil Polska. W punktach sprzedażowych zlokalizowanych na stacjach paliw pojawią się m.in. prezerwatywy You&Me, plastry opatrunkowe QuickPlastR oraz suplement diety Automotive.
  • Abpol Company Polska S.A. rozpoczyna współpracę z siecią Netto

    Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, nawiązała współpracę handlową z siecią Netto. Dzięki temu do oferty tej sieci wprowadzona została linia plastrów marki własnej QuickPlastR.
  • Abpol Company Polska S.A. rozszerza swój asortyment w Kolporterze

    Abpol Company Polska SA, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, rozszerzyła swój asortyment w ogólnopolskiej sieci sprzedaży Kolporter SA o prezerwatywy marki własnej You&Me. W najbliższym czasie emitent zamierza wprowadzić swoje produkty do kolejnych sieci handlowych.
  • Abpol Company Polska SA pozostaje na stacjach PKN Orlen

    Abpol Company Polska SA (NewConnect: ABP), spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, przedłużyła umowę współpracy z siecią PKN Orlen na okres kolejnych dwóch lat. Dzięki temu produkty spółki pozostaną na stacjach paliwowych należących do PKN Orlen.
  • Abpol Company Polska S.A. podwaja przychody w IV kw. 2013 r.

    Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, podwoiła w IV kw. 2013 r. swoje przychody w ujęciu rdr., które wyniosły 3.443 tys. zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2012 r. sięgnęły one poziomu 1678 tys. zł.